Dimission fejret med fest og farverige traditioner på Egaa Gymnasium

dato

Under en skinnende sol blev Egaa Gymnasiums studenter fejret ved en festlig dimission i går. Efter tre års gymnasietid gik de unge med eksamensbeviser i hånden og huer på hovedet ud i en verden fyldt med muligheder og nye begyndelser. Begivenheden bød på musik, taler og det ikoniske huekast, inden studenterne marcherede ud til tonerne af "The Final Countdown".

Rektor Martin Ingemann mindede de nyudklækkede studenter om vigtigheden af at finde deres egen vej i livet, ligesom han opfordrede dem til at værdsætte tilværelsens muligheders mangfoldighed. Nu kan gymnasiets personale se frem til en sommerpause, inden de byder velkommen til nye elever i august. Stort tillykke til årets studenter og deres familier!

Mest læste artikler