Analytisk studentermedhjælper til opgaver i spændingsfeltet mellem IT og kommunikation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Har du lyst til at være en del af forskelligartede databehandlingsopgaver i Backoffice, Aarhus Kommune? Kan du se dig selv være en del af et lille team, der arbejder med innovative, effektive og brugervenlige IT-løsninger? 
Trives du med en bred opgaveportefølje, der blandt andet tæller ledelsesinformation (business intelligence), IT-sikkerhed, effektivisering og optimering af arbejdsprocesser, dataudtræk og analyse? 

Backoffice søger 1 studentermedhjælper til vores forretningsudviklingsteam i Borgerservice, hvis kerneopgave består i at implementere og udvikle nye IT-løsninger, der understøtter Borgerservices drift gennem en brugercentreret tilgang. Du vil indgå i teamet, der er socialt, ungt og nysgerrigt. Som studentermedhjælper skal du være klar til at påtage dig forskellige typer af opgaver.

Backoffice består af 5 afdelinger: Kontrolteamet, Opkrævningen, Folkeregistret og Sygesikring, Drift & Økonomi, samt Nævnssekretariatet, som er teamets primære fokusområder. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Indsamling, behandling og analyse af data til ledelsesinformation ved hjælp af BI-værktøjer
  • Sikre processer for bedre betjening og selvbetjening til borgere
  • Klargøre præsentationer 
  • Intern kommunikation i Backoffice på informationsskærme, intranettet mv. 
  • Administrative opgaver 
  • Praktiske og rutineprægede opgaver, der understøtter driften i Backoffice, Borgerservice

Derudover vil der være en række mindre ad hoc-opgaver.


Din profil:
Det forventes, at du er servicemindet, imødekommende, ansvarsbevidst, initiativrig og selvstændig. Vi forudsætter, at du trives i et miljø med mange forskellige projekter og opgaver. 

Vi forventer at du:

  • Er på en relevant videregående uddannelse, f.eks. datalogi, softwareingeniør, Business Intelligence eller lignende
  • Er fagligt dygtig
  • Er omstillingsparat og har mod på at give dig i kast med mange forskellige opgaver med stor berøringsflade til Backoffice 
  • Har gode samarbejdsevner med fokus på teamsamarbejdet
  • Er fleksibel og arbejder effektivt
  • Er analytisk og en god kommunikatør
  • Har stærke IT-kompetencer og flair for data
  • Er proaktiv og har mod på at sætte opgaver i gang på egen hånd
  • Som person er ansvarsbevidst, selvstændig, udadvendt og har et godt humør

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Tableau og Alteryx eller lignende værktøjer (ikke et krav)


Derfor skal du vælge os:

Vi kan tilbyde:

  • En spændende og alsidig arbejdsplads med et højt fagligt niveau
  • Udfordrende arbejdsopgaver
  • En arbejdsplads som går i front og tænker nyt
  • Et job med mange berøringsflader til borgere, myndigheder og virksomheder
  • Et fagligt, åbent og uformelt miljø
  • Et job med høj grad af selvstændighed
  • En arbejdsplads med høj trivsel og arbejdsglæde blandt medarbejderne
  • En fleksibel arbejdsplads med flekstid
  • En stilling med stor mulighed for faglig udvikling 


Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: 10-15 timer ugentligt

Der vil blive indhentet privat straffeattest og ansættelse sker under forudsætning af, at attesten ikke viser, at du er uegnet/uværdig til stillingen. Du kan læse mere her om hvordan vi behandler dine oplysninger her.  Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende privat straffeattest.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til chef for Backoffice, Finn Bruun Ravnsbæk på telefon 21202579.


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Vedhæft karakterbevis fra gennemført studentereksamen.
 
Ansøgningsfrist:  søndag den 13. august 2023
 
Vi forventer, at 1. samtale finder sted i uge 33-34. Evt. 2. samtale finder sted i uge 34. 


Om os
I Kultur og Borgerservice tror vi på, at mangfoldighed blandt medarbejderne er en kæmpe ressource. Når medarbejderne er forskellige, er det med til at skabe en åben arbejdspladskultur, hvor vi udfordrer hinanden og prøver nye ideer af. Samtidig betyder mangfoldighed blandt medarbejderne, at vi bliver endnu bedre til at møde alle byens borgere.

Vi gør Aarhus kendt som en global videns- og oplevelsesby | Vi overrasker og udfordrer borgerne med unikke oplevelser | Vi er nyskabende og tør gå i front  

Vi giver Aarhus Puls gennem: Fremtidens mødesteder på tværs af kultur, globalt udsyn og lokal indsigt, levende brug af ny viden og teknologi, vækstlag og talentudvikling.  

Virksomhedsplan for Borgerservice

Backoffice er en del af Borgerservice. Du kan få overblik over Borgerservice i virksomhedsplanen for 2020-2022 her:  https://kulturogborgerservice.aarhus.dk/media/66016/virksomhedsplan-24082021.pdf 
En nyere virksomhedsplan er på nuværende tidspunkt stadig under udvikling.
 

Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement.
 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Hack Kampmanns Plads 2, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/analytisk-studentermedhjaelper-til-opgaver-i-spaendingsfeltet-mellem-it-og-kommunik/b2a2zt/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862337

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet