Bliv driftsleder i Aarhus med ansvar for ledelse, drift og kundesamarbejde

dato

 Driftsleder til Aarhus


  • Er du en stærk leder, der kan skabe det store overblik?
  • Er du kundeorienteret, og formår at sikre stærke og vedvarende relationer?
  • Har du flair for at sikre en god og motiverende kultur på arbejdspladsen?

Så er det måske dig, som skal være vores nye driftsleder i Aarhus.


Arbejdsopgaver: 

Recover tilbyder lige nu en stilling som driftsleder i Aarhus. Her vil du få ansvar for den daglige drift og ledelse af centeret, hvor du bl.a. vil arbejde med opgaver inden for 3 følgende kerneområder:

Ledelse, herunder:

  • Personaleledelse 
  • Samarbejde på tværs af segmenter med andre drifts- og skadeledere.
  • Sikre en god og motiverende kultur på centeret.

Den daglige drift, herunder:

  • Gennemførelse af den praktiske koordinering og planlægning i forhold til ressourcer, pris, materialer, bemanding, kunder og leverandører samt opfølgning på sager.
  • Tilbudsgivning og sagsstyring
  • Optimering af diverse processer og kvalitetsstyring.
  • Daglig driftsadministration, kvalitetskontrol af sager samt fakturering.

Kontakt med kunderne, herunder:

  • Sikre stærke og vedvarende relationer til kunder og samarbejdspartnere.
  • Ansvarlig for god kommunikation og fremragende kundeservice.
  • Ansvarlig for rettidig og korrekt håndtering af reklamationer mm.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Recover ApS, Avedøreholmen 95, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6159078

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet