Bliv systemfacilitator for Asset Management i Aarhus hos VISUE

dato

Om VISUE:
VISUEs innovative og engagerede medarbejdere videreudvikler de eksisterende IT-løsninger, som allerede er i drift, og udvikler samtidig fremtidens IT-løsninger til selskabets kunder - elnetselskaberne i Danmark. Udviklingen foregår i en agil proces med udgangspunkt i kundernes behov. VISUEs løsninger bidrager til den grønne omstilling, som står højt på dagsordenen.

VISUEs kultur er præget af gensidig respekt for hinandens forskelligheder. Vi samarbejder og videndeler løbende og formår at skabe en hverdag med plads til både faglighed, hyggelige sociale aktiviteter og grin.

Om jobbet:

Med reference til VISUEs CEO driver og faciliterer du et Asset Management-system, der simulerer og beregner de udskiftninger, som forsyningsselskaberne bør foretage. Systemet simulerer desuden de kommende års drift og beregner, hvilke reinvesteringer og investeringer forsyningsselskaberne med fordel optimalt kan gennemføre.

Du vil løbende have et tæt samarbejde med både VISUEs medarbejdere og kunder – herunder et særligt tæt samarbejde med VISUEs egen Power BI-specialist samt med CEO’en, som stillingen refererer direkte til.

Der gives grundig introduktion og oplæring i det specifikke system, C55, som leveres af selskabet Copperleaf.

Stillingen er i første omgang tidsbegrænset til 1½ år, men med stærke perspektiver for forlængelse. Der er rigtig gode muligheder for efterfølgende ansættelse – enten i VISUE eller hos et af de elnetselskaber, der står bag VISUE.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

  • Facilitere import af data fra selskaberne til platformen
  • Oprette og gennemføre scenarier i samarbejde med selskaberne
  • Opdatere Asset klasser i samarbejde med selskaberne
  • Supportere selskaberne bl.a. i rapportgenerering
  • Revidere scenarier og den eksisterende datamodel
  • Assistere selskaberne ved udarbejdelse af nye scenarier

Faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelse og et indgående kendskab til statistik og programmering
  • Du har erfaring med dataanalyse, databaser, simulering og optimering
  • Det er ikke en hindring, hvis du er nyuddannet
  • Du er rutineret bruger af IT generelt
  • Du behersker både dansk og engelsk i skrift og tale

Personlige egenskaber:

  • Du trives med at arbejde selvstændigt - og har det godt med selv at have teten på et ansvarsområde
  • Du er en statistisk velfunderet og analytisk stærk
  • Du arbejder systematisk og struktureret, men også opfindsom i forhold til udvikling og optimering af løsninger
  • Du er en dygtig formidler, der kan formidle teknisk viden i et letforståeligt sprog og er i stand til at tilpasse din formidling til modtageren
  • Du er fleksibel og åben for varierende opgaver

Du tilbydes:

En spændende og udfordrende stilling blandt erfarne kollegaer i en virksomhed med en uformel omgangstone og et godt arbejdsmiljø.

Arbejdspladsens beliggenhed: Aarhus N.

Ansættelsestidspunkt: Snarest – men vi har tid til at vente på den rette kandidat.

Ansøgningsfrist: Kandidater indkaldes løbende til interview, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Vil du vide mere?

Du er meget velkommen til at kontakte Carsten Lindberg Hartvigsen tlf. 41813400, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.

Hvordan kommer du videre?

Upload straks dit CV – og evt. en ansøgning via nedenstående 'Søg stillingen'-knap.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

LindbergHR, Egå Havvej, 8250 Egå

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-09-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/e40bdb28-7627-453a-8604-555e8780f0e1

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet