Østjyllands Brandvæsen inviterer til sommersjov på brandstationerne

dato

Østjyllands Brandvæsen inviterer til "Sommersjov på Brandstationen", der finder sted uge 29 på Aarhus' fuldtidsbrandstationer. Arrangementet tilbyder sjove og lærerige aktiviteter for hele familien og er ideel for dem, der ønsker at tilbringe sommerferien med spændende oplevelser.

Mandag den 13. juli fra kl. 10-13 kan du besøge brandstationen i Aarhus Nord, mens Aarhus City lægger lokaler til onsdag den 15. juli. Ugens sidste chance er fredag den 17. juli i Aarhus Syd.

Besøgende kan blandt andet se brandbiler og ambulancekøretøjer, deltage i guidede ture, og børn kan prøve aktiviteter som at sprøjte med vand. Mandskabet, herunder brandmænd, politi og ambulancereddere, glæder sig til at deltage i hyggelige samtaler og demonstrationer. Transport til stedet opfordres via alternative metoder, da parkering på stationerne ikke er muligt.