Hvad er det bedste ved at bo i Egå - med dine ord?
“Naturen, nemt at komme på cykel til Aarhus og så HAVET til at nyde på alle måder.”
Hvis du skulle anbefale ét sted i Egå til en ven, hvad skulle det være - og hvorfor?
“Området fra Sølystskolen hen imod Risskov. Det er ligesom der passer man lidt mere på at bevare det oprindelige i 60’ernes byggestil…..også at byggehøjden stadig bliver ensartet.”
Hvad siger folk typisk er kendetegnende ved dig som person?
“Ildsjæl, engageret, A-menneske som elsker et dyp i havet og sove på stranden hele året rundt.”
Hvad gør dig altid i godt humør i hverdagen?
“Et godt grin over hækken, at børn og unge trives i Egå ,passer på området. Godt naboskab.”
Hvem i Egå vil du gerne sige tak til - og for hvad?
“1.Astrid min genbo på 85 år. 2. Min kære nabo Vibeke og hendes 2 drenge ….jeg er vild med det naboskab vi har sammen. 3.Og mine nye naboer på min anden side….”