Administrations- og salgskoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nordisk Innovation har siden 2006 beskyttet bygninger og installationer mod rotter uden brug af gift. Virksomheden udvikler, producerer og markedsfører rottespærre til montering i kloakker. Nordisk Innovation tilbyder et enkelt produkt, som kan tilpasses forskellige rørstørrelser og er nemt at montere og servicere. Nordisk innovation er kendt for at levere høj kvalitet og gennemtestede produkter, og er i dag europæisk markedsleder inden for sit område.

Nordisk Innovation er på en spændende udviklingsrejse, og blev i 2023 en del af kapitalfonden Zibra Partner Equity med henblik på at udvikle og vækste forretningen. Til at sikre en effektiv drift af virksomheden og samtidig drive udviklingen og professionaliseringen, søges der nu en Administrations- og salgskoordinator. 

Vækst – Internationalisering - Alsidig rolle

Har du et højt servicegen, og brænder du for et job med selvstændigt ansvar og mulighed at præge din egen udvikling? Som Administrations- og salgskoordinator hos Nordisk Innovation får du en unik mulighed for at sætte dit aftryk på en veldrevet virksomhed, som har store ambitioner om vækst, internationalisering og professionalisering af virksomheden.  Du tiltræder en alsidig rolle, hvor dine vigtigste opgaver bliver at bidrage til en velfungerende drift i virksomheden samt skabe struktur og systematik i arbejdsgange og processer med henblik på at geare virksomheden til den fremtidige vækstrejse. Du bliver en del af en kultur, som vægter det gode samarbejde og ordentlighed højt og et dynamisk miljø, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.

Du får en central rolle og en bred kontaktflade, hvor du med reference til virksomhedens CEO, bliver ansvarlig for følgende opgaver:

  • Ordrerhåndtering og servicering af danske og internationale kunder
  • Produktionsplanlægning og forecast
  • Indkøb og prisforhandling i samarbejde med CEO, hvor du sikrer løbende opfølgning
  • Optimering af interne processer, arbejdsgange og systemer
  • Marketingsopgaver – generel koordinering ifm. annoncer, messer m.m.
  • Diverse ad. hoc. opgaver

 

For at få succes i stillingen har du solid erfaring fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed, hvor du har varetaget en bred opgave portefølje inden for indkøb, produktionsplanlægning, salgssupport eller lignende. Da du bliver ansvarlig for ordrerhåndtering og service af virksomhedens kunder, er det et krav, at du har god erfaring med kundeservice- samt eksportkoordinering. Det er dertil en fordel, hvis du har erfaring med prisforhandling i forbindelse med indkøb. Virksomheden ser ind i en digitaliseringsrejse, og det er derfor vigtigt, at du har en god IT-forståelse og erfaring med ERP-systemer som Business Central og / eller Navision.

Du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale, og det er en fordel, hvis du ligeledes kan begå dig på tysk.

Som person trives du med at have flere bolde i luften, og du motiveres af en dynamisk hverdag i en mindre virksomhed, hvor dine arbejdsopgaver er fleksible og kan variere. Du er god til kundekontakt, hvor dit servicegen og tillidsskabende natur gør, at du sikrer kunderne en god oplevelse. Du er en struktureret og pligtopfyldende person, hvilket gør dig til en dygtig koordinator, som formår at finde langsigtede løsninger og bevare overblikket i opgaveløsningen. Samtidig er du præget af ordentlighed, og du er en hjælpsom kollega, der bidrager positivt til det gode fællesskab i virksomheden.

Det er et krav, at du er bosat i hensigtsmæssig kørselsafstand til virksomhedens afdeling i Egå (max 45 minutters kørsel).

Er du den nye administrations- og salgskoordinator til Nordisk Innovation i Egå? Så skynd dig at sende en ansøgning. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til direktør fra Sensu A/S, John Tveit på +45 20 77 43 33. Du kan læse mere om Nordisk Innovation her: https://www.nordisk-innovation.dk/

Vi opfordrer dig til at søge snarest, da vi behandlinger ansøgningerne løbende.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SENSU A/S, Gøteborgvej, 9200 Aalborg SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940986

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet