Nordfalcken fejrer Sankthans ved Aarhus Lystbådehavn

dato

Nordfalcken sejlede til Aarhus Lystbådehavn for at fejre Sankthansaften i selskab med Eric og Chris. Både deltagere på land og til vands bidrog til den særlige atmosfære.

En lægeambulance lagde vejen forbi for en kop kaffe og lidt hygge, mens Martin B., lægeassistenten, desværre ikke kunne deltage på grund af arbejde. Østjyllands politis maritime sektion patruljerede i området og blev også hilst velkommen. Aftenen på Nordfalcken 3 blev således en vellykket begivenhed fyldt med fællesskab og varme.

Kilde: NordFalcken